27.8.25

A JUDECA ȘI CRITICA (sursa net)

 A JUDECA ȘI CRITICA - REALITATEA ÎN CARE TRĂIM

■ A ne judeca lumea, semenii și realitatea, înseamnă a ne eschiva de la asumarea responsabilității vindecării propriei vieți, prin refuzul a ne desprinde de minciună, iluzie, teamă, rană și durere.

■ A ne critică sau respinge lumea, semenii, viața și realitatea, pentru ceea ce ne oglindesc și trezesc in mentalul nostru [ca resentiment, durere, ostilitate, panică, grijă, neajuns sau teamă] - e sinonim cu a blama sau a pedepsi oglinda, când nu ne place ceea ce vedem privindu-ne prin ea.

■ Binele și răul lumii în perceptia și acceptul nostru, al celor care-l defim și-l modelam dupa chipul si asemanarea noastră, în veleități de caracter - sunt parti complementare ale adevarului menit a defini lumea, care ne vorbește prin mintea colectivă, în diversele ei stări de manifestare, despre noi si despre ea.

■ Astfel, percepția "răului" lumii, ni se naște în minte... și se manifestă ca balast, prin atitudinea, trairile și experiențele care ne definesc realitatea, când alegem sa ne pierdem libertatea de a trăii sau a zbura [ca efect sau consecință, a respingereii sau reprimarii "binelui"..., sub diferse forme ale refuzului iubirii ei]. 

■ Refuzul de a iubi binele sau de a accepta lumea [precum este ea în diversele nuanțe ale manifestări ei] se naste din resentimentele și criticile la care apelăm [prin a ne reprimarea iubirea], pentru a o putea respinge, pedepsi și blama.

■ Astfel alegerea "raului", in detrimentul "binelui"... sau a suferintei, în locul iubirii  - sunt consecințe ale imaturității noastre emoționale, nascute din durerile, fricile si conflictele interioare, pe care le purtam si le hrănim mental, când preferăm minciuna, refuzând sa rostim si sa valudam adevărul.  

■ Teama... de a asuma prin conștiință Calea Christică a iubirii, a Adevărului, a Pacii și a Vieții - ne vorbește despre convingerile limitative, furiile si atasamentele emotionale pe care le dezvoltăm: 

▪︎ pentru a ne hrani dependența de suferință; sau 

▪︎ pentru a ne activa ostilitatea, ca să decimă binele, pacea și lumina din noi. 

■ "Hrănindu-se" cu energia toxica a furiilor, a supararilor si a stărilor noastre conflictuale - "răul" [care ne contaminează sufletul, ne otrăvește inima si ne activează teama] - ne oglindeste carențele afective, neîmpăcarile, traumrle și ostilitatea... pe care refuzam a le vindeca.

■ Rămânând captivi pe frecvența energetică și emotională [de joasa vibrație]: a durerii, a neimpacării și a persoanelor abuzive - asupra cărora consideram că e just să ne revărsăm: indignarea, supărările, furiile, dusmaniile, frustrările, toxicitatea sau ostilitatea..., noi actionam în virtutea "dublei măsuri".

■ Actionând pe fondul imboldului subconștient al minții ego, care ne ațăță și ne îndeamnă să-i blamăm sau să-i invinui pe ceilalti, pentru ceea ce ne lipseste sau și noi sunem - nu facem decăt să ne înstrăinăm de adevăr, pierzândune clarviziunea, respectul de sine și abilitatea spiritului... de a iubi prin conștiință sau a gândi lucid.

■ A ne hranii supararile, resentimentele și durerile, nascute din teamă și din nevoia subconstientă de a-i judeca, a-i pedepsi sau a-i "pune la punct" pe cei pe care-i consideram vinovati, pentru că ne oglindesc adevaruri incomode despre noi - nu facem decât: 

- sa le preluam obiceiurile daunatoare si lipsite de iubire;

- să le experimentăm durerile;

- să le trăim experiențele, starile emotionale și traumele sufletesti;

- să le manifestăm lipsa respectului de sine;

- să căram în locul lor, bagaje karmice care nu ne apartin

■ Prin eroarea de a crede că e "treaba noastră": sa judecăm, să încriminăm sau sa corectam alegerile, erorile, experiențele si atitudinea celorlalti - ne interpunem între ei si lectiile lor... 

■ Risipindu-ne energia sufleteasca:

- prin a judeca lumea sau a corecta alegerile, viața și experiențele celorlalți; 

- prin a ne hrani resentimente si teamă in relatia cu lumea;

- prin a ne privi, vedea si exprima viața, trăirile și realitatea, din prisma neajunsurilor, a neîmpacarilor, a fricilor sau a durerilor pe care le purtam... 

● nu facem decâ ne vlăguim sufletul, de iubire și viață.

■ Prin a da vina pe ceilalți pentru ceea ce alegem sa fim, sa exprimam si traim... sau pri a trai experiența celorlalti - nu facem decăt sa ne eschiva de la asumarea responsabilității vindecării sau indreptari propriilor experiențe, lecții si trairi..., lipdindu-ne inima, sufletul, trupul și vieiaț: de iubire, fericire, bucurie si pace.

■ Atunci când refuzăm... să ne folosim in mod eficient resursele si abilitatile spirituale [pentru a ne vindeca rana sufletească... si a ne ridica vibratia vietii, prin constiință, compasiune, acceptarea, asumarea, adevar, iubire, respect de sine și pace - alegem... să ne risipim energia vitală si resursele afective, intrând în conflict cu lumea, lumina, adevarul, pacea și viața din noi.

■ Reprimându-ne iubirea și permițând ego-ului să ne separe de lumina noastră sufletească, prin a ne condamna la a trăii în beznă, confuzie, durere, conflict, dușmanie, invidie, minciună și teamă - noi respingem binele, inocența și adevărul - alegând voit ssu inconstiet: "răul", greul, nefericirea, prejudecata, presupunerea, neimpăcarea, sresul, grijile, neajunsurile, lipsurile, iluzia și teama, ca experiență și repere de viață.

■ Prin a ne crește vibratia energetică, a ne indrepta erorile de perceptie și a intra prin cumpatare de resurse,  vindecare de teamă si renunțare la judecată, pe frecvența vieții, [incompatibila cu intunericul mentala si sufleteasc al persoanelor saracite de: lumină, iubire, fericire, bucurie, adevăr, compasiune, prețuire, respect și pace] - ne dam șansa evolutiei și metamorfozei spirituale. 

■ Continuând să-i judecăm sau să-i " tragem de mânecă", pe cei care ne scot la lumină adevarul despre propriile noastre dureri și ostilități [născute din neiubire și teamă] - ne configuram mentalul, destinul, perceptiile experiențele, rolurile, trairile, convingerile, lumea și reitatea: - pe a ne seta "atitudinea ostila", în relatia cu sinele divin, cu semenii, cu sufletul cu Adevarul, cu Pacea și cu Viața.

SACRALITATEA CUVINTELOR (sursa net)

 SACRALITATEA CUVINTELOR

Cuvintele sunt daruri divine sacre, oferite oasmenilor, pentru a-și putea onora și exprima,gândurile, emoțiile, imaginația, visurile, năzuințele, credința în valorile iubirii, adevărul, trăirile sufletești și viața.

■ Astfel [din punct de vedere al transferului de informații pe care le facilitează], folosirea cuvintelor în rostire - comunicarea asertivă ar trebui sa fie si sa ramână un înstrument sacru..., sau macar neutru ca esență [în plan emoțional], ca sa nu afecteze sau să nu denatureze sensul exprimării [in situatiile in care ea nu izvorăste dintr-o intentie compasivă, de alinare sau vindecare, menita a ne reda fericirea și pacea sufletească]. 

■ Cuvintele în sine, indiferent de frazare sau de tonalitatea rostirii lor - nu sunt daunatoare pentru noi, dacă învățăm să rămânem într-o stare sufletească, emotională sau afectivă, de echilibru, armonie și pace, in contact cu informațiile si energiile pe care le vehiculează, la nivel de frecvență si vibrație.

■ Cuvintele nu produc daune, nici măcar in situația in care cei care le expediază [în mod tendențios, cu rea credință sau inconștiență], prin canale gând sau prin exprimarea libera in vorbire - aleg sa atașeze de ele [la nivelul vibrational al starii sale psiho-emotionale]: energia toxica a furiilor, a durerilor, a traumelor, a resentimentelor, a lacomiilor, a frustrarii, a revoltei, a dusmaniei, a ostilitatii, a emotiilor și a gândurilor negative, a indiferenței sau a intereselor lor ascunse.

■ Chiar dacă rostirea are  scopul de a manipula constiinta "victimei" si a-i extrage energia vitală din suflet: 

▪︎ prin ai câștigat increderea;

▪︎ prin a-i starni reactia; sau

▪︎ prin a-i activa fricile, durerea vechile traume si starile conflictuale...

● acest lucru nu se poate întâmpla fără acceptul destinatarului.

■ Daca destinatarul [receptorul informational si energetic], îsi ofera acceptul... de "a cădea in capcana" celui care initiaza cominicarea [furnizorul de informatii] si foloseste cuvintele "ca vehicol" al manifestarii strategiei sale - extractia de lumina sufleteasca sau de resurse materiale prin "capusare energetica", va avea loc.

■ Metodele directe de furt energetic prin cuvinte, sunt cele care au loc ca efect al aceptului promit de la victimă:

▪︎ prin manipularea conștiinței si câstigarea încrederii sale;

▪︎ prin victimizare si stârnirea milei interlocutorului; sau 

▪︎ prin a stârnii reactii la provocarea și abuzarea sa psiho-emotionala...

■ In fiecare situatie, efectul va fi acela 

▪︎ de a-si anihilarii vibratiei protectoare de înaltă frecvență [a luminii, a adevarului, a pacii, a compasiunii, a respectului de sine, a vigilenței, a credintei in valorile iubirii, etc]; si

▪︎ de a-l determina să-și cedeze energia sufletească, prin naivitatea sau prin a da conotații negative comunicării.

■ In concluzie - cuvintele devin daunatoare pentru destinatar, doar daca:

▪︎ alege sa le interpreteze cu superficialitate, naivitate, credulitate... sau îngaduință exagerata, fără a se proteja prin a "citi" eventualele intentiile ascunse sau răutacioasa pe care expeditorul lor le are [caz in care va deveni victima lui];

▪︎ alege in mod tendentios sa le dea o conotație negativa, in baza cărora reacționează cu ostilitate [devenind el insusi un abuzator], tradându-și valorile iubirii, constiința, divinul și lumina sufleteasca.

Adulterul (sursa net)

 ADULTER

Adulterul este drama psihologică și sufletească, suferită prin abandonul de sine, la care sunt siliți să se expună: atât cei care abandonează sau trădează, cât și cei înșelați.

■ Pentru că suntem învățați să credem în mod eronat, că femeia care înșelă este "curvă" sau ca bărbatul caruia i se pun "coarne" este un prost sau un ratat - ajungem adesea prin a-i judeca, să trăim drama lor.

■ In fond sau in realitate, cei proști, naivi, creduli sau imaturi emoțional, sunt cei care inițiază și pun în practică "amantlâcul" sau relatia adulterină, adică:

▪︎ atât femeia care aceptă avansuri de la alt bărbat, când e într-o relație; cât și

▪︎ bărbatul care o ispitește, fără a-și asuma responsabilitatea pentru nerespectarea relației lor, a partenerul ei... și a ei.

■ Desigur, într-o astfel de dramă relațională, cel care este aparent in "câștig" [cel puțin din perspectiva lecției de viață pe care o primește] ar putea fi... bărbatul eliberat prin "complicitatea" aproapelui său,  de o femeie incapabilă a-si respecta promisiunile sau a-l respecta, admira, potența afectiv și iubi. 

■ Însă, adevăratele drame psihologice sunt trăite de copii minori abuzati fizic și emoțional, aflați la mijloc - care rămân traumatizați pe viață, în urma unor astfel de experiențe suferite în relații disfuncționale sau conflictuale, în care pe fondul lipsei iubirii, a compasiunii sau a comunicării asertive intre cei doi - isi poate baga "coada", o a treia persoană.

● Desigur, femeia care decide să-l mintă, să-l tradeze si să-l abandoneze..., pe cel pe care l-a ales candva, ca sa-i fie prieten, barbat, iubit, partener de viață sau tovarăș de drum - este nefericită cu ea insași, de aceea, ea va ramâne nefericită, infidela sufletului ei sau lipsită de caracter si respect de sine, in oricâte relatii ar intra, alaturi de oricâți bărbați. 

■ O femeie nefericită, neasumata si schimbătoare emoțional va fi nevrotica si infidela in primul rând, față de propriul ei suflet, trădându-și identitatea sinele, adevarul, valorile, moralitatea, principiile, pacea, iubirea și viața. 

■ Ea va stârni si scoate la suprafață prin propria neimpăcare si superficialitate emotionala, demonii din fiecare bărbat ispitit... care-i cade în "plasă", prin a "asmuții" asupra sufletului său, demonii durerii, a-i furiei și a-i fricilor ei. 

● O femeie lipsita de respect de sine, nu va putea oferi suguranța, incredere, respect si stabilitate ca fundament pentru iubire, niciunui bărbat.

■ Ea va trebui mai întâi să-și vindece rănile și traumele emoționale care-i țin activă frivolitate, nemultumirea nefericirea, furia și teama, înainte de a iniția sau a accepta relația în doi cu un alt bărbat, căci esecurile ei retraite în noile relații - o vor condamna la insingurare, prin a o duce în punctul de a-i fi frică să mai asume responsabilitatea relației în doi...

■ Chiar daca societatea e mai permisiva în a accepta..., același drame psihice si sufletesti se produc si atunci când inițiatorul trădării "adulterine" este bărbatul.., care se considera neînțeles, neiubit, umilit și nerespectat, care caută alinare, placeri frivole și validare, în brațele alte-i femei.

26.8.25

Mintea Planetară sau banca PSI nu mai poate concreta (sursa net)

Nu mai este nimic de făcut sau de spus, tot adevărul va invada pământul, adevărul va fi refugiul nostru, inconștientul colectiv a fost deja deprogramat.

 Timpul care urmează va fi atât de rapid încât adevărul se va manifesta cu viteza luminii.

 Mintea Planetară sau banca PSI nu mai poate concreta/ specifica nici o linie de timp „programată”. 

 Inconștientul colectiv „ne unește pe toți” în această creație, numită programul Pământului.  Cu toții îl accesăm.  Și cu toții îl putem influența.  Este interesant că înainte ca totul să se „oprească” , că ființele să știe adevărul a ceea ce s-a întâmplat”.

  Totul se va opri și va fi foarte curând.

 Oprirea mișcării este cel mai mare eveniment.”

Ce este efectul Dunning Kruger (sursa net)

 “Ce este efectul Dunning Kruger?

Efectul Dunning Kruger, numit după psihologii David Dunning și Justin Kruger, este un fenomen psihologic în care persoanele cu abilități limitate într-un anumit domeniu tind să își supraestimeze cunoștințele. Studiul lor din 1999 a pus în evidență acest fenomen, demonstrând că acei indivizi care au cunoștințe de suprafață într-un anumit domeniu sunt susceptibili de a-și supraestima competența, în timp ce cei cu abilități superioare tind să își subestimeze performanța - sindromul impostorului.

Cauzele efectului Dunning Kruger sunt strâns legate de lipsa de autoconștientizare și incapacitatea unor persoane de a-și evalua corect propriile aptitudini sau cunoștințe. În esență, efectul apare atunci când o persoană nu este conștientă de propriile limitări sau greșeli. Acesta este cauzat de o discrepanță între cunoștințele reale ale unei persoane și încrederea pe care o are în aceste cunoștințe .

Paradoxal, pe măsură ce competențele unei persoane într-un anumit domeniu cresc, aceasta devine mai conștientă de propriile limite și are tendința de a-și subestima abilitățile. Acest fenomen, cunoscut sub numele de „paradoxul competenței”, reprezintă o altă fațetă a efectului Dunning Kruger. Acesta arată că, pe măsură ce o persoană își îmbunătățește abilitățile și înțelegerea într-un anumit domeniu, aceasta devine mai conștientă de complexitatea domeniului respectiv și a lacunelor pe care le are în cunoștințe.

Cum se manifestă efectul Dunning Kruger?

Efectul Dunning Kruger este cel mai adesea observat prin supraestimarea abilităților personale. Această manifestare este frecventă în rândul indivizilor cu cunoștințe limitate sau experiență insuficientă care, cu toate acestea, se consideră mai competenți decât majoritatea celorlalți.

O altă manifestare a efectului Dunning Kruger este subestimarea abilităților altora. Persoanele care suferă de acest efect tind să minimizeze competența celorlalți, fiind incapabile să recunoască și să aprecieze cunoștințele și abilitățile altora. Aceasta poate duce la o distribuție eronată a sarcinilor într-un grup, cu persoane incompetente care își asumă responsabilități pentru care nu sunt pregătite, în timp ce persoanele competente sunt trecute cu vederea.

Efectul Dunning Kruger se manifestă și prin rezistența la feedback și sfaturi. Persoanele afectate de acest efect au dificultăți în a accepta feedback constructiv sau sfaturi de la alții. Acesta este un aspect care poate contribui la stagnarea profesională și personală, deoarece refuzul de a învăța de la alții limitează posibilitățile de dezvoltare și îmbunătățire .


În mediul profesional, efectul Dunning Kruger joacă un rol semnificativ. Oamenii cu abilități limitate au tendința de a-și supraestima nivelul de competență, ceea ce poate duce la decizii greșite și la o productivitate redusă. Aceasta nu numai că le afectează performanța, dar poate bloca și progresul colegilor prin neînțelegerea propriilor limitări. 


Implicațiile efectului Dunning Kruger se extind și în domeniul educației și învățării. Unii elevi sau studenți pot considera că deja știu tot ce este de știut despre un anumit subiect, ceea ce împiedică un proces real de învățare și dezvoltare. Aceasta poate duce la performanțe slabe în testare și la încetinirea dezvoltării academice.


Efectul Dunning Kruger își găsește de asemenea locul și în relațiile interpersonale. Persoanele care suferă de acest efect pot părea arogante sau pot fi percepute ca fiind nepoliticoase datorită încrederii excesive în propriile capacități. Aceasta poate genera tensiuni în relațiile cu ceilalți, afectând nivelul de fericire și satisfacție personală.

În sfera socială și politică, efectul Dunning Kruger poate avea consecințe grave. Indivizii pot avea încredere în propriile lor păreri și idei, fără a avea cunoștințele sau experiența necesară pentru a lua decizii informate. Acest lucru poate duce la o polarizare a societății, cu dezacorduri și conflicte în creștere.

Cum să recunoști Efectul Dunning Kruger în comportamentul propriu și al celorlalți?

Identificarea supraevaluării abilităților personale este primul pas în recunoașterea efectului Dunning-Kruger.Atunci când cineva își proclamă cu încredere expertiza într-un anumit domeniu, dar nu poate oferi detalii concrete sau demonstra acea expertiză când este solicitat, acesta ar trebui să fie un semnal de alarmă.

Ignorarea sau minimizarea feedback-ului negativ este un alt semn al efectului Dunning-Kruger. Persoanele care suferă de acest efect tind să respingă orice critică, considerând-o nefondată sau incorectă. În special indivizii cu competențe scăzute într-un anumit domeniu au tendința de a respinge feedback-ul negativ, în timp ce persoanele cu abilități mai mari sunt capabile să își evalueze mai bine performanța și să accepte criticile constructive.

În ceea ce privește recunoașterea competențelor altora, persoanele care suferă de efectul Dunning-Kruger tind să aibă dificultăți în a aprecia sau a recunoaște realizările și abilitățile altora într-un anumit domeniu. Această incapacitate de a recunoaște expertiza altora poate fi un semn suplimentar al prezenței acestui efect.

Strategii pentru a contracara Efectul Dunning Kruger

O strategie eficientă pentru a contracara efectul Dunning Kruger este dezvoltarea auto-cunoașterii și auto-evaluării. Aceasta implică înțelegerea exactă și obiectivă a propriilor abilități și competențe, fără a le supraestima sau subestima. Feedback-ul constructiv poate juca un rol crucial în acest proces. Acesta poate veni de la colegi, mentori, profesori sau prieteni de încredere și poate oferi o perspectivă mai precisă asupra nivelului real de competență.

În plus, adoptarea unei atitudini de învățare continuă este esențială. Este important să îți cultivi curiozitatea și dorința de a învăța, înțelegând că nu există un „sfârșit” în acumularea de cunoștințe și competențe. Persoanele cu o mentalitate de creștere, care cred că abilitățile pot fi dezvoltate prin muncă și învățare, tind să aibă o percepție mai realistă asupra propriilor competențe.

Solicitarea feedback-ului constructiv este, de asemenea, o metodă utilă pentru a ne evalua abilitățile și competențele. Acesta poate veni de la colegi, mentori, profesori sau prieteni de încredere. Este important să soliciți feedback și să fii deschis la opinii, întrucât acestea îți pot oferi o viziune mai clară asupra propriilor competențe.

Practicarea empatiei și a ascultării active reprezintă o altă strategie eficientă de contracarare a efectului Dunning Kruger. Înțelegerea și aprecierea perspectivelor altora te pot ajuta să îți evaluezi propriile abilități într-un mod mai realist.

Efectul Dunning Kruger poate afecta și încrederea în instituții. Persoanele care suferă de acest efect pot avea o percepție distorsionată a competenței lor de a evalua performanța și eficacitatea acestora.

Efectul Dunning Kruger subliniază că indivizii cu abilități limitate tind să se supraestimeze, în timp ce cei competenți își subestimează adesea capacitățile. Acest fenomen prezintă implicații semnificative în diverse aspecte ale vieții, de la luarea deciziilor individuale la cele colective. Recunoașterea și contracararea acestui efect necesită conștientizare și strategii eficiente. Impactul său asupra societății este de asemenea de luat în considerare.”

1968 un hipnoterapeut a spart accidental matricea (sursa net)

 “În 1968, acest hipnoterapeut a spart accidental matricea.

Ea a descoperit că realitatea este în minte:

Ea a hipnotizat peste 45.000 de oameni și toți au spus același lucru:

Modelul?

Dincolo de logică.

Ceea ce a descoperit va provoca tot ce știi despre viață:

Faceți cunoștință cu Dolores Cannon

Ea nu a început ca un căutător

Ea a fost o soție de marinar din Arkansas.

O menajeră cu patru copii

Trăind o viață simplă și cu picioarele pe pământ

Dar o sesiune din 1968 a schimbat totul

I s-a cerut să hipnotizeze o femeie cu anxietate.

Ce a urmat... niciun manual nu ar putea explica

Femeia nu și-a amintit întâmplările din copilărie

Ea a început să descrie... alte vieți cu detalii precise precum:

O viață în 1923

Apoi 1850

Apoi Egiptul antic

Ea a dat nume, locuri, accente

Toate *verificabile*

Dolores a crezut că e imaginaţie.

Până când ea a verificat totul

Și a fost *real*

Acea ședință s-a transformat într-o obsesie pe viață.

Dolores a petrecut zeci de ani intervievând mintea inconștientă

Ea a numit-o:

„Subconștientul” — nu cel freudian

Dar un câmp universal.

Un loc unde toate sufletele sunt conectate

Și toate cunoștințele există

Ea a găsit...

O MATRICE a minților.

Fiecare ședință a dezvăluit aceleași adevăruri bizare

• Ne alegem părinții înainte de naștere

• Viața este o școală

• Pământul este o simulare

• Moartea nu este sfârșitul

Mii de oameni au spus-o:

Religii diferite, culturi...

Același mesaj de bază.

Ea a observat ceva ciudat:

-Vocea care vorbește prin pacienții ei...

*nu au fost ei*

-A folosit  un vocabular avansat

-A vorbit în metafore.

- A descris concepte cuantice pe care nu le-a învățat niciodată

Ea a întrebat cine a fost?

Răspunsul?

"Sinele superior"

Acest Sine Superior a explicat:

Oamenii nu sunt întâmplători

Suntem *voluntari*

Suntem suflete

S-au încarnat pe Pământ pentru a-și ridica frecvența

Dar și-au uitat misiunea odată născuți

Sună ca Matrix?

E mai rău.

Dolores a scris 19 cărți

Toate bazate pe aceste sesiuni

Fără ficțiune

Fără teorii

Doar mii de transcrieri.

Ea și-a numit concluziile:

„Tehnica hipnozei cuantice de vindecare” (QHHT)

Doctorii au râs de ea

Oamenii de știință au râs

Dar dovezile au crescut

Ea a pretins:

• Pământul este o sală de clasă

• Karma este un curriculum

• Suferința este o alegere

• Îți poți vindeca corpul cu mintea

O femeie și-a vindecat cancerul

Încă o orbire inversată

Totul sub hipnoză

Placebo?

Sau dovezi?

Până în anii 2000, Dolores hipnotizase 45.000

Cea mai șocantă parte?

Toţi au descris:

• O schimbare care vine în conștiința umană

• Un „Nou Pământ” unde frica nu va exista

• Și o trezire în masă

Ea a spus:

"Nu ești un trup cu suflet

Ești un suflet cu trup”


Oamenii au descris sub hipnoză aceleași evenimente:

• O defalcare globală a sistemelor

• Trezire spirituală în masă

Ea a prezis un moment în care:

"Adevărul nu va mai fi ascuns"


Și a avertizat:

"Cei care se agață de frică... vor suferi cel mai mult”

Criticii au spus că a fost sugestibilitate

Sau fantezie spirituală

Dar neurologii au descoperit ceva ciudat:

Sub hipnoză profundă, undele cerebrale intră în starea theta

Aceeași stare ca visele lucide, vizionare de la distanță, acces psihic

Se numește “accesarea conștiinței non-locale”

Fizicianul NASA Tom Campbell a reiterat mai târziu afirmațiile ei

El a spus că realitatea este „conștiința digitală”

Acel spațiu-timp este o simulare.

Că moartea tocmai se deconectează.


Munca ei, se aliniază acum cu teoria cuantică


Și ea nu a avut nici un trecut științific

Doar un reportofon.


Iată ce a descoperit despre TINE:


• Tu ai ales să fii aici

• Ai trăit sute de vieți

• Timpul nu este real — totul se întâmplă *acum*

• Gândurile tale îți modelează realitatea


Dar cei mai mulți uită


Pentru că uitarea face parte din joc.


Iată de ce:

Scopul?

Să-ți amintești cine ești

Pentru a evolua

Să te trezești

Pentru a scăpa de bucla karmică

Și să realizezi:

Nimic din afara ta nu este real

Totul este o proiecție a credinței

Un loc de joaca pentru suflet

Crezi că e woo-woo?

Iată ce s-a confirmat:

• Persoanele aflate sub QHHT accesează informații pe care nu le-au citit niciodată

• Scanările creierului arată stări alterate similare meditației profunde

• Vizionarea la distanță a fost finanțată de guverne timp de 20+ ani

• Conștiința nu respectă legile fizicii

Dolores Cannon nu a scris doar cărți

Ea a spulberat realitatea

Ea a pus întrebări periculoase

Și ea ți-a dat de ales:

Continuă să trăiești visul.

Sau

Trezeşte-te…!!!🫵🫵🫵”

Există o luptă între ordine străvechi (sursa net)

 Există o luptă între ordine străvechi, cine și cum va conduce în continuare.

Nimeni nu-l împiedică

Toți sunt pe aceeași lungime de undă...

Whitkoff are un pașaport israelian în buzunar. Este așkenaz.

Aproape toată echipa lui Trump are pașapoarte israeliene

Ce conspirație există?

Cine pe cine împiedică?

NWO

Fiecare elohim războinic, din clanul Anunnaki, avea teritorii pe care le controla.

Cine va câștiga acum?

Și ce ordine are Rusia?

Străvechi, foarte străvechi

Ultimul împărat are un tatuaj cu un dragon negru pe antebraț.

Uitați-vă mult la televizor, pământenilor 😁

Și cine conduce în Europa?

În ce ordine?

Credeți că acest „gnom” miraculos este Von Der Leyn?

Cu el trebuie să ne „înfruntăm”, nu cu Zelya, cu siguranță.

E un clovn.

Și în spatele Vaticanului există o ordine

Și în spatele Israelului

Și în spatele Chinei

33 de clanuri

Toate aceste „confruntări” sunt doar pentru public

Privește mai adânc

Ai văzut cum au mers europenii la Kiev în formație?

Ce vor ei?

Să vorbească

Și politologii nu pot înțelege: sprijinul pentru Ucraina 🔥

Ce sprijin?

Cine?

De ce naiba au nevoie de el?

Vor o felie din plăcintă

Un loc la masă

Împart lumea 💯

Întotdeauna au luptat cu mâinile altora, cu aceste ordine și cu cei care stau în spatele lor

Nu poți ajunge pur și simplu la președinție 💯

Există un concept precum „predictor intern”.

Fiecare îl interpretează în felul său.

Dar acesta este chiar „nucleul” ordinii.

Îl numesc și „stare profundă”.

Dar acesta este pentru oamenii obișnuiți.

Unde sunt ei?

Cu tine. Dar nu-i vei cunoaște și nu-i vei vedea niciodată.

Ce?

A fost întotdeauna așa?

O, da, întotdeauna, de-a lungul istoriei.

Și ce se întâmplă cu regii etc.?

Ce regi?

Toți muritorii.

Vorbim despre „nemuritori”.

Aceștia nu sunt persoane publice.

Au mulți bani?

Și la ce le trebuie bani?

Au pe toată lumea și totul

Banii sunt pentru muritori, sclavi

Și ce au?

Cunoștințe

Ce cunoștințe?

Ezoterice, profunde, oculte: gematria, analiză, cunoașterea ordinelor, istorie „corectă”, cum funcționează această lume etc.

Ceea ce este în manuale este ezoteric

Nu vei ajunge departe

Deci ai nevoie de bani și putere pentru asta?

Nu, cunoașterea și informația sunt aur și putere

Cel care deține cunoașterea și informația - ei conduce lumea

Banii sunt un instrument

Așa că data viitoare când auzi că evreii conduc lumea - pur și simplu zâmbește, pentru că e o prostie 💯

Asta e o minciună

Nu funcționează așa 💯

Aceștia sunt buni finanțatori și manageri, datorită unei bune educații private și „unor” cunoștințe de Cabala și gematria

Ei, evreii, sunt implicați în educația copiilor lor

Așa trebuie făcut

De unde au luat astfel de cunoștințe?

De acolo. Din vorbă în vorbă, din generație în generație, școli private, sinagogi, organizare și disciplină

Ce e surprinzător?

Bravo 💯

Sunt uniți, își fac afaceri unul altuia, fac schimb de informații, își păstrează credința și tradițiile.

Și toți ceilalți?

Sunt ocupați cu prostii, merg la școli obișnuite, există certuri în familii, copiii sunt singuri, nu își învață limba, nu cunosc tradițiile, se uită la televizor și ascultă materiale media de tip gunoi etc.

Uitați-vă doar cum își mențin autoritatea părinților.

Pentru că în școlile „speciale” le spun totul, spun  mama - tata ȘI APOI TOȚI CEI CEILALȚI

Copiilor noștri din școlile publice li se spune - mai întâi statul și apoi familia

Și dacă un părinte îi crește - CHEMAȚI POLIȚIA, SUNT PĂRINȚI RĂI

Fierb în propriul suc, iar copiii noștri sunt transformați în „vite”

Există excepții, dar rareori

Lucrează cu copiii lor, constant

Propriile lor școli, propria lor mâncare, propriii lor profesori, propriul lor program și reguli

Dacă copiii lor au mai mult succes - cine este de vină?

Un evreu?

Grozav. Noi muncim

Avem: cine ești, ce ești, ce ai, știi asta, ai o afacere etc.

Se pun o mulțime de întrebări

Nu ne facem reclamă popoarelor, raselor și naționalităților, limbii, culturii și tradițiilor noastre. Concurăm și concurăm. Intervenim și sabotăm

Nu este complet clar - de ce?

Și de ce sunt ei vinovați?

Cei de succes sunt grozavi

Trebuie să învățăm de la ei 💯

Cum să nu conduci cu atâta cunoștință, educație și creștere, disciplină și loialitate față de tradiții?

De ce nu?

Cine îi împiedică pe copiii tăi?

Cine?

De ce au mers familiile la biserică?

Pentru unitate, schimb de informații, ajutor, asistență reciprocă, copii căsătoriți și potriviți, tradiții etc.

Toți copiii au fost duși la biserică, s-au cunoscut, au comunicat...

E ușor să dai vina pe alții pentru eșecurile tale

Ai grijă de educația copiilor tăi

Există timp 💯

Datoria ta ca părinte este SĂ FII O AUTORITATE PENTRU COPII. Cere respect, cere cunoașterea limbii, culturii și tradițiilor.

Da, cere

Nu permite înjurături și comportamente lipsite de respect acasă

Cere disciplină încă de mici..

O, îmi pare rău pentru copii.....

Îmi pare rău pentru albina din fund

Părinții noștri ne-au antrenat și ne-au chemat la ordine

Și am crescut normali

Nu li se va întâmpla nimic

Dar nu poți să țipi și să-i lovești

Să-i tragi cu autoritate

Mult noroc ❤️

Totul se va rezolva

E greu să fii părinte

Nu te uita la alte familii

Mai bine ai grijă de ai tăi

Cool, acum, nu sunt cei care au mașini cool, ci cei CARE AU CUNOȘTINȚE ȘI EDUCAȚIE COOL

Sfaturi?

Stabiliți o rutină zilnică 

Copiii sunt controlori

Nu uitați!