20.12.23

Folclorul pornografic la români (sursa net)

Folclorul pornografic la români. Cele mai vulgare 

povestiri care au făcut deliciul ascultătorilor de-a lungul timpului, Ion Creangă şi Mihai Eminescu au fost cei mai cunoscuţi autori care au redat sub o formă cizelată snoavele şi povestirile pornografice inspirate din folclorul românilor.


Folclorul românilor aduce numeroase omagii erotismului, însă unele dintre operele sale stârnesc controverse prin limbajul vulgar. 

În 1930 a apărut una dintre primele culegeri dedicate folclorului pornografic.


Volumul „Folclor pornografic bănăţan”, semnat de Emilian Novacoviciu, prezenta zeci de povestiri şi snoave culese din satele Banatului.

Iată câteva dintre cele mai vulgare: „Un preot, întâlnindu-se cu o fetişcană, puţin ruşinoasă, ce avea talie şi exterior atrăgător, intră în conversaţie cu fata. Preotul pune mâna pe ochii negrişori ai fetei şi o întreabă. Ce-s astea fată mare ? Fata răspunse: Ochii Sfinţiei tale... Preotul pune mâna pe guriţa fetei şi întreabă: ce-i asta, fată mare ? Fata răspunse: Guriţa Sfinţiei tale... Preotul pune mâna pe ţâţele îmbujorate (încordate) ale fetei şi întreabă: Dar ce-s astea fată mare ? Fata răspunde: Jucărei Sfinţiei tale. Preotul coboară mâna mai în jos şi o prinde de pierii de sub sucnă şi întreabă: Dar ce-i asta, fată mare ? Fata răspunde: Barba Sfinţiei tale... Preotul văzându-se păcălit, a lăsat fata şi s-a depărtat ruşinat.”


„Păcală se îmbrăcă muiereşte şi se pune slujnică. Gazda avea două fete. Vara, Păcală se culca împreună cu fetele în podul grajdului. Noaptea, se vorbeşte el cu fetele cât de bine ar fi ca una din ele să aibă p.. (organul genital bărbătesc). După aceea, tot el le îndeamnă pe rând să se roage de lună să le dea o p... bună. Se roagă mai întâiu fata mai mare, apoi cea mică, dar în zadar. Sfânta lună nu le împlineşte rugarea. În sfârşit o să se roage şi el, Păcală: Lună, lună, sfântă lună, dă-mi o p.. bună. Sfânta Lună îi îndeplineşte rugarea. În toate serile viitoare, fetele au avut multă desmierdare şi bucurie de darul primit de la Sfânta Lună.”


„În vremurile vechi, femeile purtau poalele lungi, până jos la nodiţe, aşa, încât, nu ca astăzi ca să li se vadă pulpele picioarelor, producând în felul acesta conturbări şi atracţiuni sexuale. Numai în timpul când femeile vechi îşi duceau rufele la râu ca să le limpezească în apă, ca să nu li se ude poalele, îşi ridicau şi îşi suflecau poalele, sus, sus, mult sus de genunchi, prinzându-le de brâu. O femeie limpezea cămeşile în apa unui râu, suflecată bine sus ca să nu se ude. Zice-se că un preot avea să treacă puntea peste acel râu, în care femeia limpezea albiturile. Preotul văzând năzdrăvănia de ţâmpi i se lăsă de nevastă şi grăi: N-auzi, soro, dragă, nu vrei să băgăm carne în carne. Femeia îi răspunde, curat şi limpede, fără gienare şi fără multă cugetare: Ba vreau părinte, vino încoace şi bagă-ţi nasul în c... meu.“


„O fată mare, în noaptea de sfântul Gheorghe, merse la râu cu o prăjină lungă, ca să lovească apa şi să ceară, să cheme prin vraja apei, să vină lumea, s-o năpădească cu peţaniile în căsătorie.

Adică, poporul susţine că în apă locuiesc duhurile rele, care au puterea de a fermeca şi de a îndemna la îndeplinrea dorinţelor omeneşti, celora ce-şi au refgiul la ele. Fata loveşte cu prăjina în apă de trei ori şi îşi descântă sieşi, zicând: «Cum apa curge, aşa să vină la mine peţitorii...» Ca să-şi arate dorinţa ce fel de peţitori să vină, continuă: «Câţi stropi săriră, atâţia juni mă năvăliră, mestecaţi cu d-ai însuraţi»“ „Laie, băiat nevârstnic, întreabă pe tatăl său în cântec: Hei, dadă! (tată) O să mă-nsor, o să mă-nsor ? Să-mi iau cioacă la mosor, Că-i cu capul gol. Tatăl său îl îndrumă să-şi caute una. Laie alege pe Sanda, fată nevârstnică întocmai ca el. O angajază în dansul ţigănesc „halaripu”. Dansând, cântă: Hala ripu, ripu, Pasărea belitu. Cucurigu banda, O să te măriţi, Sanda, După Laie ori după Paie, O după haia miae ? Sanda se merită după Laie... Trec câteva nopţi. Într-o noapte, Laie, supărat că Sanda n-are, strigă: Dado, Dado ! Nu-i pişcă nicăiurea ! Dada îi răspunde: Caut-o, că-i aici, bre ! Alându-o, strigă iar: Dado, Pisca-i lungăiuşă, trăbă haia mia, plană. Nu merge... Dă-i că merge... Apoi vino tu de-mi arată că eu nu pot. Dada se duce ca să-şi înveţe fiul cum să manipuleze. Şi ca să vadă, face el, zicând: „Hă, fă aşa, aşa. Te pui aşa... O pui aşa. Freci aşa, aşa, aşa... aşa, aha. Iac-aşa şi eşti gata, bre... Ia fă şi tu ca mine, năcucule.”


              Inspiraţie pentru marii scriitori


Folclorul românesc cu caracter pornografic i-a inspirat şi pe marii autori români Mihai Eminescu şi Ion Creangă.


Mihai Eminescu a scris zece poezii cu limbaj licenţios, în care a descris actele sexuale: „Ia te dă”, „Cum mă trece”, „Alei puică”, „Măi jupân funaragiu”, „Ah, cum nu-i aicea nime”, „Pune capul...”, „Se miră..”, „Vin la neica”, „Şezi călare...”, „Culegere de irmoase”.


Iată câteva dintre versurile sale, care au stârnit controverse de-a lungul timpului:

„Ia te dă cu curu-ncoace/ Ca să caut ce îmi place/ Pleacă-mi-te-n jos aici/ Rochia ta s-o ridic/ Rochie, cămaşă, poală,/ Ca la cur să-mi rămâi goală./ Ah, drăguţă, ce curată,/ Nici un păr pe pielea toată; (...) Dă-mi guriţa să m-adap/ Şi să-ţi pun poalelel-n cap;/ Ia te-ntoarce, te crăcană/ Şi te-nfige ici, puicană.” (Ia te dă).

„Fata mare stă călare/ Pe-o p... lată-n spinare/ Şi se vaită şi se plânge/ Vai de ea că nu-i ajunge/ Şi se plânge şi se vaită/ Vai de ea că nu-i mai lată.” (Măi jupân funaragiu).


„Cum mă trece cald şi frig/ Când mă ţii de bumburig./ Tu dă-ncoace mascarara/ Să mi-o joace bumbarara./ Cum mă trece-nfiorează/ Când mă ţii de bumbarază,/ De tăşulca care-ţi suge/ Tot vânatul care fuge/ Şi din p… şi din c…/ Când dai c… înapoi.” (Cum mă trece – Mihai Eminescu)


„Alei puică mişcă-ţi gura/ Să se vadă muşcătura./ Cum puicuţă nu te-nduri/ Să mă laşi să-ţi văd de curi./ De curi albi ca şi omătul,/ De l… sperietul./ Să-l punem la rânduială/ Cu niţică zgândăreală./ Vin colea şi-oi şti să lupt/ Crăpătura să ţi-o-nfrupt/ Că destul am stat pe post/ Sub pecete cât a fost./ Sub pecetea cea de fată/ Când pişai ca o săgeată./ De când dragă te purcişi/ Urlă valea când te pişi./ Merge drumul din l…/ Până chiar pe sub buric/ Şi buricul frică n-are/ Că el merge tot călare./ Da l…-i mânios/ Că el merge tot pe jos/ Pe spetezea p… late/ Pe bucile afumate./ Mult mă mir şi mă badur/ Cum stă p… lângă cur,/ Şi nu moare/ De putoare. (Alei puică - Mihai Eminescu).


„Ah, cum nu-i aicea nime/ Să mă scap de mâncărime/ Să storc boţul între craci,/ Să-i sug măduva din saci.” (Ah, cum nu-i aicea nime - Mihai Eminescu)


                 Poveştile pornografice ale lui Ion Creangă


Povestea poveştilor şi Povestea lui Ionică cel prost au fost scrise de Ion Creangă, fiind şi ele inspirate din snoavele populare.


                    Povestea poveştilor


„Amu cică era într-un sat un ţăran. Şi ţăranul acela a ieşit odată în ţarină să samene nişte păpuşoi. Şi cum sămăna el, tocmai atunci s-a nimerit să treacă pe acolo Hristos şi cu Sfântul Petrea. Hristos să nu tacă molcum şi să-şi caute de drum ? — Da ce sameni acolo, om bun ? întreabă el. — Ia, nişte p... samăn, răspunse ţăranul cu obrăznicie. — P... ai zis că sameni, p... să dea Dumnezeu să se facă, zise Hristos, blagoslovind sămănătura cu amândouă mânile, şi apoi se tot duse în drumul său împreună cu Sf. Petrea, care nu-şi putea stăpâni mierarea de cuvintele ce auzise că au ieşit din gura lui Hristos, pentru că niciodată nu mai vorbise Mântuitorul aşa de buruenos. 

Ţăranul, după ce mântui de sămănat, se întoarse acasă. Apoi, la vremea prăşitului, a venit de a prăşit păpuşoii după rânduială, şi iar s-a întors acasă. Dar când vine la cules, ce să vadă? În loc de păpuşoi, de fiecare strujan erau câte trei-patru drugăleţe de p..., care-de-care mai îmbojorate, mai dârze şi mai răzbelite!… — Ptiu! drace, iaca ce s-au ales de muncuşoara mea de toată vara, zise ţăranul, scărpinându-se-n cap şi trântind cuşma de pământ cât ce putu. Asta n-am păţit-o de când m-a făcut mama… ’tu-i maţele acrului! — Ei, ei! Amu ce-i de făcut? 

— ’Tu-i-aş descântecul celui cu blagoslovenia, că pocit a mai fost la gură. Şi cum şedea ţăranul uimit, numai iaca ce trecea pe-acolo un potâng de babă.

— Bună-vremea, om bun, zise ea.

— Să-mi bag genunchiul în vâjoiul cui ştiu eu, mătuşă, zise ţăranul îndrăcit de năcaz… 

— Dar ce, Doamne iartă-mă, eşti aşa de măscărăgios, măi omule, zise baba posomorâtă. Nu ţi-i oarecum să vorbeşti aşa, de faţă cu o bătrână ca mine ? 

— D-apoi cum să mai vorbesc şi eu, mătuşă, când vezi cum şi-a făcut Dumnezeu râs de muncuşoara mea. Dă, la sărăcia în care mă găsesc, p...-mi trebuie mie ? Uite colo pe ogor, şi-apoi mai zi şi dumneata dacă mai ai ce… Când se uită baba pe ogor, îşi pune mânile în cap de ce vede… p... şi iar p..., belite şi răsbelite, în toate părţile. 

— Vai de mine şi de mine, nepoate! Asta încă-i una. 

— Ba dac-ar fi numai una, ce ţi-ar fi, mătuşa! Dar aşa sînt sute de sute şi mii de mii, în c... să le ţii !… ’Tu-i aşa şi pe dincolo că nu ştiu ce să mai fac. Îmi vine să mă spânzur, nu altăceva. 

— Ia las’, nepoate, zise baba uitându-se cu jale la p… De unde ştii c-aista nu-i un noroc de la Dumnezeu pentru dumneata ?

— Norocul aista să nu-l mai dea Dumnezeu nici duşmanilor mei, mătuşă, dar unde s-a mai auzit o chiznovăţie ca asta - să mănânci pule în loc de păpuşoi! Ia învaţă-mă şi dumneata ce să fac? căci pe mine nu mă mai ajunge capul. Stă ea baba oleacă pe gânduri şi apoi zice: 

— Nepoate, eu te-aş învăţa ce să faci ca să te desfaci de dânsele răpede-răpede şi să scoţi bani înzăcit şi însutit decât pe păpuşoi, dar ce mi-i da ?

— Ce spui, mătuşă? Învaţă-mă, că ţ-oiu da ce mi-i cere şi un vrav de p... pe deasupra… Când a auzit baba de p..., i-a zvâcnit inima… căci îi curgea ochii după dânsele, când le vedea aşa de zdravene şi de bârzoete…“ (fragment din „Povestea Poveştilor”, de Ion Creangă).


                    Povestea lui Ionică cel prost


„Atîta i-a trebuit lui Ionică cel prost, ş-apoi atunci las’ pe dînsul că pe loc s-a dat la brazdă. Povestea cîntecului: „Scoas-o vînă cît o mînă,/ Bortelită-n căpăţînă,/ Strujită la rădăcină;/ Şi cum o puse,/ Cum se duse,/ Parcă fu, pustiea, unsă!…” Şi unde nu începe a lua pe Catrina cam în răspăr, coleá, cum ştia el de mai demult… de pe la părintele Cioric de-acasă… de prin păpuşoi şi de prin cele dudăe… cînd tăiau tăvi de cucută şi de soc şi le destupau cu huduleţul… Catrina, la început, ar cam fi şuvăit ea parcă, de ochii lui Vasile; dar de la o vreme a lăsat şi ruşine şi tot la o parte şi s-a pus şi ea pe drum. Vorba ceea: „Stai, cumătră, nu mişca/ Că de p… nu-i scăpa./ Nici eu nu vreu ca să scăp/ Că mi-i a f… de crăp!” 

—Văleu, băică, m-a ajuns tocmai la lingurică, zise Catrina, buricîndu-se cît ce putea şi apoi căzu într-un leşin!… 

—Ia aşa, zise Vasile: cu prostul ţi-i în cîrd; cît nu ştie, cică nu ştie, d-apoi şi cînd începe a învăţa, dă de tocmeală… 

—Încet, măi nătărăule, că mi-i spinteca nevasta… Hai, scoală-te acum de pe dînsa, mormolocule!… 

—Poţi să-l mai laşi oleacă, băică, nu-l zminti tocmai acum, că parcă mă unge cu unt, zise Catrina, trăgîndu-şi răsuflarea, de parcă se frigea… Ionică cel prost, sireicanul, era: Ciobănaş de la mînzări/ Cu p… pe trei spinări/ Face prin p… cărări…” (Povestea lui Ionică cel prost - fragment)

Taxează pământul (sursa net)

 “- Nu uitați să citiți până la sfârșit !

Taxează-i pământul,

Taxează-i patul,

Taxează-i masa

La care este hrănit.

Taxează-i munca,

Taxează-i salariul,

El lucrează pentru alune

Oricum !

Taxează-i vaca,

Taxează-i capra,

Taxează-i pantalonii,

Taxează-i haina.

Taxează-i tutunul,

Taxează-i băutura,

Taxează-l dacă

Încearcă să gândească.

Taxează-i mașina,

Taxează-i benzina,

Găsește alte căi

Să-i taxăm fundul.

Taxează tot ce are

Și apoi să știe

Că nu veți termina

Până când nu va mai avea bani.

Când va țipa și va urla;

Atunci taxează-l și mai mult,

Taxează-l până când

Până când va fi bun și supărat.

Apoi îi taxează sicriul,

Taxează-i mormântul,

Taxează-i pământul

În care a fost pus.

Când se va duce,

Nu vă relaxați,

E timpul să aplici

Impozitul pe moștenire.

Impozitul pe conturi de încasat

Taxa de suprataxare a companiilor aeriene

Taxa pe combustibilul de la companiile aeriene

Taxa de întreținere a aeroporturilor

Taxa pe autorizațiile de construcție

Taxa pe țigări

Taxa de gătit

Impozitul pe venitul societăților comerciale

Taxa pe bunuri și servicii (GST)

Taxa pe deces

Taxa pe permisul de conducere

Taxa de mediu (taxă)

Accize

Impozitul pe venit

Taxa pe licență de pescuit

Taxa de licență pentru alimente

Taxa pe benzină (prea mult pe litru)

Impozitul pe veniturile brute

Taxa de sănătate

Taxa de încălzire

Impozitul pe moștenire

Taxa pe dobânzi

Impozitul pe iluminat

Impozitul pe băuturi alcoolice

Impozite de lux

Impozitul pe licențe de căsătorie

Impozit pe medicamente

Taxa pe ipotecă

Impozitul pe pensie

Impozitul pe venitul personal

Impozitul pe proprietate

Impozitul pe sărăcie

Taxa pe medicamentele cu prescripție medicală

Impozitul pe bunurile imobiliare

Impozitul pe vehiculele de agrement

Taxa pe vânzările cu amănuntul

Taxa pe servicii

Taxa școlară

Taxa de telefonie

Taxa pe valoarea adăugată

Taxa de înmatriculare a vehiculelor

Taxa de vânzare a vehiculelor

Taxa pe apă

Taxa de compensare a lucrătorilor

Taxa (TVA) pe impozit.

Și acum vor o taxă de carbon înfloritoare!

ÎNCĂ MAI CREDEȚI CĂ ESTE AMUZANT?

Niciuna dintre aceste taxe nu exista acum 100 de ani, iar națiunea noastră era una dintre cele mai prospere din lume... Nu aveam absolut nicio datorie națională, aveam o clasă de mijloc numeroasă, o bază manufacturieră uriașă, iar mama stătea acasă pentru a crește copiii.

Ce naiba s-a întâmplat? 

Oh, și nu uitați de taxele bancare relativ noi....

Și știm cu toții ce părere avem despre bancheri.

Sper ca acest lucru să circule de cel puțin 1000 de ori !! Pe minut !

TREZIȚI-VĂ !!!!

Din fericire sintem si asteptam  implicindu ne, atit cit ne duc mintea si sufletul, reinvatam sa ne iubim, sa daruim ceea ce este frumos si normal in sufletul fiintei umane !!!

19.12.23

De ce trebuie să înceteze sarbătorirea Crăciunului ? (sursa net)

 “Faptul că nu crezi sau nu cunoști semnificația unui ritual , nu înseamnă că acesta nu-și produce efectele.  ~Mircea Eliade~

De ce trebuie să înceteze sarbătorirea Crăciunului ?

Ceea ce majoritatea oamenilor Nu Știu despre Crăciun , este că acesta este un Ritual Religios și , totodată , un CONTRACT DE MAGIE !

Creatorii acestui ritual , forțele întunecate , se folosesc de el pentru a păcăli oamenii în ceea ce privește un ACORD , UN CONSIMȚĂMÂNT LIBER EXPRIMAT !

Ceea ce trebuie să știți despre ritualuri...este faptul că acestea au forțe sau energii obligatorii , ce le sînt atașate.

Aceste energii atașate...nu depind de cunoștințele acumulate sau de credința religioasă personală. Doar prin simpla

ACȚIUNE A EFECTUĂRII RITUALULUI RELIGIOS cunoscut sub numele de ,,CRĂCIUN".

Efectele sau rezultatele acestuia sînt atinse și , prin urmare , cei care l-au efectuat...sînt obligați să respecte și să accepte condițiile acestuia.

Pentru a ne păcăli să participăm la acest Ritual al sărbătorii de Craciun , sau ,,Ziua Sfântă" sau 

,,Ziua Magică" , forțele întunecate au conceput un ,,Crăciun" atrăgător , foarte colorat !...

Acesta este motivul pentru care există atât de multe creaturi drăguțe , bomboane colorate , alimente și dulciuri delicioase și muzică veselă în timpul ,,Crăciunului"(valabil și pentru alte sărbători).

Scopul lor este să ne atragă să participăm la ritualurile lor de ,,sărbătoare" manipulându-ne și hipnotizându,ne , determinând astfel scurgerea ENERGIEI către ei , și înrobirea sufletelor noastre.

Forțele întunecate sînt foarte viclene...ei sînt maeștrii minciunilor , înselăciunilor și manipulărilor.

Unii dintre voi poate vă întrebați de ce aceste forțe întunecate nu ne pot forța , obliga să facem ceea ce vor ele să facem.

Motivul pentru care nu ne pot forța îl reprezintă

LEGEA LIBERULUI ARBITRU.

Pentru a evita încălcarea acestei Legi Divine a Universului , forțele întunecate au creeat , 

au conceput anumite Contracte , zile de 

,,Sărbatoare" și alte trucuri pentru a ne înșela , pentru a le oferi de bună voie și nesiliți

ACORDUL , CONSIMȚĂMÂNTUL NOSTRU.

De aceea , este vital și esențial să fiți foarte conștienți de toate aceste trucuri ale lor , astfel încât să putem Elimina , Refuza acordarea 

Liberului Arbitru , Consimțământul , stopând Efectuarea Ritualurilor lor de cerebrare și așa-ziselor ,,zile sfinte".

În ceea ce privește ritualul de ,,Crăciun", atunci când devii conștient de el , stopând acordarea liberului-consimțământ , vrăjile , magiile acestui Ritual sau contract nu te mai pot afecta.

În anul 264 Saturnaliile , adică sărbătorirea Solistițiului de iarnă , a căzut pe 25 decembrie și împăratul roman Aurelian a proclamat această dată ,,Dies Natalis Solis Invicti" , ziua nașterii invincibiului Soare.

Saturnaliile era punctul culminant al lunii de sărbători de la sfârșitul anului ,,Brumariile"

(în latină Brumalia) care țineau de pe 

24 noiembrie pînă pe 25 decembrie.

Așadar , oameni buni , marea majoritate nu știu ce sărbătoresc , nu cunoaște originea păgână a sărbătorilor , simbolurile și semnificațiile.

Toate sînt tradiții perpetuate din generație în generație , și toate sînt sărbători păgâne adus tribut satanei și demonilor săi.

Ceea ce-i foarte trist este că oamenii se cred liberi și se distrează , nu știu că îl sărbătoresc le satana cu toate ritualurile de sacrificarea porcului , bradul , globurile , cadourile , beteala.

Își dau consimțământul , puterea și energia acestor sărbători sataniste , și-apoi se întorc la munca de sclav storși de oboseală.

Asta se întâmplă an de an , generație de generație de mii de ani.

Din păcate , o mare majoritate încă dorm somn adânc...se învârt într-un cerc vicios de secole și execută Ritualul satanic ca la carte , mai ales cu tăierea porcului , adică sacrificiu satanic.

Majoritatea nu vor să creadă că au fost înselați și păcăliți , și că l-au părăsit pe adevăratul

Prim-Creator-Sursa noastră Primordială.

Atenție ! 

Oamenii nu ne ascultă pe noi cei care ne-am trezit înaintea lor , și sîntem aici să-i ajutăm la trezire și pe ei , și nu pentru a câștiga bani , notorietate sau a înșela oamenii !!!

Asa am procedat și când a început falsa plandemie , vaccinările , războaiele false și alte minciuni , înșelăciuni și alte aberații ale întunecaților. Și atunci , dar și acum , oamenii adormiți , spălați pe creier , programați și încăpățânați nu ne ascută , și nu au încredere în noi cei care vrem să-i ajutăm să nu mai cadă în capcanele întinse ! Ei au încredere în sistemul parazit , în ,,știință" care i-a condus spre boală , suferință și moarte , în știrile oficiale false și mincinoase de la televizor , 

ei au incredere în sistemul corupt și parazit care-i duc spre ruină și moarte.

Abia atunci când vor realiza că am avut dreptate și că le-am dorit binele să-i salvăm să nu cadă în capcană , va fi prea târziu.

Așa au făcut și cu vaccinarea...și acum vedem consecințele.

Noi ne-am îndeplinit misiunea , ne-am făcut datoria...în rest...este alegerea lor.”

Sursa: Miriam Ionescu

18.12.23

LEGENDA CREȘTINĂ a CRĂCIUNIȚEI (sursa net)

În credința populară se spune că atunci când Dumnezeu a creat natura pe pământ a cerut plantelor să facă flori minunate pentru a le încredința lumii iar fiecare dintre plante să își aleagă un anotimp pentru înflorire. A mai cerut florilor să dăruiască mereu celor din jur frumusețe, dragoste, liniște și înțelepciune. 

    Într-o zi Dumnezeu a văzut între toate plantele, una care de la nașterea sa, dăruia tot ceea ce era mai prețios pentru ea, doar ca să fie aleasă de către oameni. Oricât se chinuia această floare, nimeni nu se oprea în fața ei pentru a o admira și nimeni nu o aprecia pentru că avea floarea foarte micuță iar frunzele foarte mari. Ea încerca din răsputeri să fie fericită în ciuda faptului că nimeni nu o dorea și, de aceea, văzând toate acestea, Dumnezeu i-a spus: “Vad că ești o planta foarte frumoasă și că îți faci datoria cu multă dăruire chiar daca frumusețea ta nu-i apreciată și asta te întristează. Luptă pentru a fi fericită oferind dragostea ta necondiționată oamenilor deoarece știi bine că au nevoie de ea. Pentru aceasta îți dăruiesc sângele meu, frunzele tale transformându-te în roșu iar pentru dragostea și înțelepciunea ta vei deveni cea mai frumoasă floare în perioada cea mai importantă a anului. De azi inainte tu vei  reprezenta dragostea și esența divină a Universului”. 

     Acesta a fost momentul în care planta cu o floare mică și frunze mari s-a transformat într-o minunată Stea de Crăciun, simbolul iubirii și a speranței. În fiecare an, în preajma Crăciunului aceasta floare reușește să-și facă datoria de a aduce frumusețe, dragoste, înțelepciune și armonie în viețile noastre, îndeplinind misiunea data de Dumnezeu.

     Indiferent daca o primim sau o facem cadou, indiferent dacă mai credem sau nu în povești, Crăciunița ar trebui să existe în casa fiecăruia dintre noi întrucât ne aduce aminte despre dragoste, care este cel mai prețios și mai important dar. 

     Și... un mic secret, se spune că aduce și mult noroc celor care o dăruiesc.

12.12.23

Alfabetul umoristic al limbii române (sursa net)

 Alfabetul umoristic al limbii române 

- Tudor Mușatescu -

 

Amor: maladie care te trânteşte, sănătos, la pat. 

Bis: un cuvânt care nu mai are niciun sens pentru bărbaţii care au trecut de 50 de ani. 

Cerb: unul fericit că e încornorat. 

Decolteu: aeroport pentru aterizarea privirilor şi decolarea dorinţelor. 

Est: cel mai răsărit dintre punctele cardinale. 

Fă: bă, cu fustă. 

Gâgă: filozof român profund, dar adânc. 

Harem: visul soţului după ce s-a certat cu nevasta şi doarme pe 

canapeaua din sufragerie. 

Infidelă: cea fidelă altuia. 

Justiţie: oarba care vede ce face. 

Lăuză: femeie mai uşoară cu nouă luni. 

Mireasă: alba care îţi face zile negre. 

Nevastă: persoană care te încântă o lună şi te descântă toată viaţa. 

Omidă: fluture căsătorit. 

Prostie: creieri cu intermediari excluşi. 

Ramolit: bărbat care se gândeşte la femei, numai pentru a se răzgândi. 

Soţi: condamnaţi la somn comun, dar la visuri separate. 

Tact: ceea ce trebuie să ai ca să nu strici ritmul în căsnicie. 

Usturoi: creşă de căţei. 

Vis: viaţă de rezervă. 

X: Eternul necunoscut. 

Y: Praştia alfabetului. 

Zvon: știre în neştire.

10.12.23

Dacă asta e viitorul (sursa net)

Dacă asta e viitorul... Opriți planeta, va jur,  vreau sa cobor  😂😂😂"Astea toate sunt efectele râzgâielilor unei generații pe care noi am cocoloșit-o. O generație de neputincioși, veșnic într-o lene iremediabilă, pe care o numesc depresie, pusă pe seama celorlalți, pe care îi învinovațesc mereu pentru lipsa personală de chef pentru orice.

Nu au chef să muncească, nu au chef să se însoare, nu au chef să facă copii, nu au chef să își facă nici măcar o iubită sau un iubit, pentru ei orice în viață este extrem de complicat. O generație de muieți-s posmagii, căreia oricât i-ai da și orice i-ai face, tot nu e îndeajuns, tot nu e bine, totul trebuie făcut numai în condițiile impuse de ea.

Am îndepărtat admiterile ca să nu îi stresăm, se intră la facultate pe bază de dosar, am îndepărtat premiile în școala primară ca să nu se simtă unii inferiori altora, am scos notele din cataloage, se dau calificative, am renunțat la medii și la teze tot ca sa protejăm neputincioșii, i-am scutit de la sport ca să nu transpire și să răcească, le-am dat joburi online ca să nu mai piardă timp cu îmbracatul și spălatul, practic să muncească direct din pat.

Ne-am dat la o parte de pe stradă, ca să le facem loc cu vehiculele lor năstrușnice, tot felul de roți mai mari sau mai mici, monocicluri, bicicluri, tricicluri, toate pe baterie, să nu implice niciun efort care să ii obosească în vreun fel. Apoi, ne-am dat la o parte și de pe trotuare, mergem în șir indian ca să aibă ineptii ăștia loc pe unde să se încure pe dracoveniile lor electrice, că să mearga pe jos e greu să dea pasul, iar cu autobuzul le pute, că e plin de boomeri.

Chiar și pe alea electrice, le e lene să meargă la piață, la supermarket, nici apă nu isi cumpără, isi comanda totul la Glovo, le cară câte un copil amărât, dar ancorat în realitate, câte 30 de kile de apă pe scari, 4 etaje, ca să nu moară ăștia de inaniție în casă.

De gătit, e prea complicat, comandă mâncarea gătită online, umplu cu caserole de unică folosință câte o pungă de gunoi zilnic, în timp ce ne ceartă că nu suntem responsabili cu mediul.

Despre haine nu mai vorbesc, la toate casele de prin malluri e coadă, sacoșe întregi burdușite cu haine noi și, când ies pe stradă, tot in niște zdrențe izânite, cocoloșite, aruncate alandala, neingrijit, apar. La schimbarea de anotimp, aruncă saci de haine din anul precedent, pe motiv ca nu mai sunt cool, tot întru protejarea mediului, bineînțeles.

Te uiți la ei ca sunt diformi, obezi, strâmbi, cu colana într-o parte, cocoșați, șchiopi, merg ca niște roboți, nu știu să miște mâinile pe lângă corp, iar dacă e nevoie să alerge, se împiedică și cad.

Sunt ai noștri și recunoaștem: am greșit! O generație ratată, de la care nu putem avea pretenția nici măcar să se întrețină singură, despre ajutorul pe care îl vom primi la bătrânețe de la ei nici nu poate fi vorba, să zicem bogdaproste dacă ne vor supraviețui, pentru că din ce in ce mai multi tineri mor din cauza drogurilor, obezității, bolilor cardio-vasculare, tot din cauza lipsei de mișcare, a alimentatiei defectuoase, etc.

Important e să ne trezim la timp, din utopia asta, și să pregătim complet altfel generațiile care vin din urmă. Gata, am văzut pe pielea noastră că râzgâiala și cocoloșeala excesive produc dezastre sociale.

Si da, o palmă la timpul ei face minuni. Copiii își respectau părinții și pentru că le știau de frică. Dacă beizadeaua nu înțelege de vorbă bună, ce facem, stăm să ne rugăm de ea cu toții, părinți, vecini, profesori, colegi? Totul doar ca să nu o atingem cumva și chipurile să o traumatizăm psihic, în timp ce aia e oricum traumatizată de lipsa de reacție a societății la mizeriile pe care le face, de inexistența oricărui tip de limite?

Și nici urecheala nu a omorât pe nimeni. Noi, așa urecheați, cu doamna care ne dădea cu rigla peste mâini daca nu aveam batista curată și unghiile tăiate, lunea, avem infinit mai puține traume decât mimozele astea ajunse la maturitate care nu sunt în stare să traverseze strada singure fără să le calce vreo mașină.

Aia cu parentingul, cu cerutul părerii copilului care nu e prezumat a avea discernamânt, deci NU poate lua decizii responsabile, trebuie să dispară.

Hai cu notele, cu exmatricularile, cu premiul I , cu corigenți, cu sport, cu mers pe jos, cu alergat, cu cățărat în copaci, cu mâncat de dude și corcodușe, mai un gips, mai o julitură, mai o negritură, toate fac parte dintr-o copilărie sănătoasă, care călește viitorul adult.

Ajunge cu progresismul ăsta prost înțeles. Vrem un viitor viabil pentru copiii noștri și un mediu sigur în care să traim. Nu avem chef sa ne înjunghie nimeni care rămâne fără bani de boabele de care e dependent, de unul care a pierdut la cazino banii luați pe casa moștenită de la bunici, de tot felul de psihopați care au stat o viață întreagă prin hrubele internetului și ale realității virtuale și care nu se pot adapta la lumea reală, considerându-i pe toți ceilalți niște NPC-uri.

Dacă ăia din China sau Rusia, așa dictaturi cum sunt, scot generatii de copii normali, care se joacă, aleargă, învață, fac o școala, un sport, știu o meserie, își fac o familie, au copii și trăiesc așa cum a trăit omenirea de mii de ani, păi atunci eu îmi doresc mai degrabă o astfel de dictatură decât democrația asta care ne omoară și copiii și pe noi.

Progresismul și civilizația asta prost înțelese și-au atins limitele și asta se vede în toate țările occidentale. Au venit din urmă și deja schimbă polii de putere mondială țări care au cultivat școala, munca, responsabilitatea, competiția, curajul, sacrificiul, respectul față de valorile sacre ale unui neam: părinti, familie, dascăl, comunitate, credință, tradiții."

6.12.23

carnet de bal lista pentru masa de Crăciun, anul 1937 (sursa net)

 “Am găsit, într-un vechi ” carnet de bal  lista pentru masa de Crăciun, anul 1937, lista făcută de dom’ Pascale , negustor şi meseriaş cinstit şi stimat din Obor şi de doamna sa Uţa , băcăniţă cu marfă bună şi ieftină dar şi proprietară a multor terenuri din jur, aflate pe foaia de zestre – de pe Maşina de Pâine , numărul 52, lângă Fabrica de sifoane, la bariera Oborului.

Pe la ora 13, în ziua de Crăciun , se strângeau musafirii: d’alde Malaxa, Asan şi Predoleanu, boierii Şerbănescu, Florescu şi Ştefănescu, generalul Petroff, avocatul Petrovicescu, ambasadorul X şi consul Y.

Întâi se servea domnilor care se aşezau la masa uriaşă de 24 de persoane, cu farfurii de porţelan de Bavaria cu două spade, albastre încrucişate , şi tacîmuri de argint sterling englezeşti , se servea alune sărate şi ţuică de Văleni . Doamnele se învârteau pe la bucătării, „îşi pudrau nasul” iar copiii deschideau cadourile aflate sub Pomul de Crăciun . Apoi doamnele, vesele şi foarte bine dispuse cu mastică de Chios – începeau să umple masa.

Ouă umplute , cu o pastă al cărui secret s-a pierdut, dar cred că era pe bază de ficat de pasăre , unele poate şi cu anşoa , decorate cu frunzuliţe de pătrunjel sau murături, roşii umplute cu brânză de vaci de la olteni , mezeluri, neapărat salam de Sibiu , ghiudem , babic , kaizer , trei-patru feluri de brânzeturi , caşcavaluri , Camembert . Totul aşezat pe platori mari de alpaca argintată ! Măsline naturale marinate , nu din cele negre . Se aduceau sticlele de ţuică , neapărat de Văleni şi Piteşti .

Apoi venea marea salată de beuf , făcută din maioneză pregătită în casă cu ouă de la Săruleşti şi cu un ulei special adus din Albania , nu, nu ulei de măsline, altceva, dar nu se mai ştie calitatea în ziua de astăzi ! Cu o cruce mare, roşie, din murături roşii, gogoşari, peste maioneză strălucitoare. Pâine albă şi neagră , de pe Lizeanu .

Erau la rând, tremurând de nerăbdare, piftia de porc şi de curcan cu murături şi felii de ou în aspic .

Apoi se făcea o mică pauză, domnii vorbeau de afaceri, politică şi curse de cai, iar doamnele despre modă, copii şi actori.

Iarăşi doamnele se ridicau de la masă, evacuau farfuriile şi platourile folosite, ca să apară cu alte bunătăţi: icre şi pescărie.

Icre de Manciuria şi Beluga (negre) şi autohtonele icre de ştiucă . Cu lămâi frumos tăiate, în spirale şi la icrele negre se mai adăuga unt de Sinaia şi gălbenuş tare de ou. Pâine prăjită, de la cuptorul de pe Zece Mese .

Apoi urmau şalău cu maioneză în sos alb de lămâie şi somn la grătar . Se servea un vin alb sec , Fetească .

Se mai făcea o pauză, bărbaţii jucau table sau stos, iar doamnele îşi scoteau pantofii înalţi ca să încalţe papuci de blană , de la Braşov .

La un moment dat gazda întreba: „Măi băieţi, dar vouă nu vă este foame?” Semn pentru aducerea celor trei sute treizeci şi trei de sarmale ,cu mămăliguţă făcută cu lapte din mălai de moară de piatră şi smântână tot de la olteni . La sarmale mai apăreau pe masă şi două-trei feluri de muştar, hrean şi alte mirodenii de dres gustul, după poftă. Cine voia putea lua, înaintea sarmalelor, o ciorbică de perişoare sau o supă de pui !

Apoi fără întrerupere, apăreau fripturile de porc , curcan şi vânat , cartofii prăjiţi pai-franţuzeşte , murăturile de multe feluri, gogonele, castraveţi, gogoşari. Apoi mici bucăţele de cârnat , ficat , rinichi , şorici , lebăr , caltaboş , mititei , POMANA PORCULUI ! Două feluri de vin roşu sec , Băbească şi Pietroasele .

Pentru copii se făcea un meniu separat, cu piure şi şniţel vienez !

Cine voia, comanda o cafea , făcută neapărat din cafea braziliană de la ” Armeanul „. Doamnele preferau o ciocolată caldă cu frişcă atunci bătută !

Se mai sta şi se mai discuta preţ de la vreo oră, se puneau la cale logodne şi încuscriri , călătorii şi vacanţe . Undeva, în salonul mic, se auzea un PATEFON , iar domnii invitau doamnele la DANS !

Apoi începeau să fie aduse fructele şi dulciurile , toate odată , ca să aleagă omul şi să se sature numai văzându-le ! Portocale, mandarine, banane, ananaşi,

mere, pere şi un… pepene !

Urmau cozonacii , imenşi, parfumaţi, plini de nucă, stafide şi de cacao . Rahat nu se punea pe atunci ! Vinul se schimba cu dulcele Cotnari !

Fursecuri de multe feluri şi mărimi, prăjituri făcute numai în casă, cu gust fantastic, cum nu se mai fac, două torturi , mereu două . Un tort pentru Prunc şi unul pentru Mama Lui, Fecioara Maria !

Apoi urma dansul, „konga” în toată casa, cadourile trăznite pe care şi le făceau unul altuia mesenii, jocuri de societate, glume, bancuri, păcăleli, „mima” etc. Oamenii chiar se distrau cât puteau şi râdeau în hohote ! De Crăciun nu se bea şampanie… doar de Revelion !

Pe la ora zece noaptea se aducea o a doua cafea (sictir caffe) , semn că musafirii trebuie să se cam ducă pe la casele lor.

A doua zi, prin curier, dom’ Pascale şi coniţa Uţa primeau carţile de vizită ale mesenilor cu câte o scrisoare de mulţumire în care se arăta cât de bine s-au simţit…”